onsdag 15 oktober 2008

Sova snart

Idag har Richard och jag passat på att nöta Guitar Hero, vilket jag knäckte honom i, såklart, utforska menyn på Donken samt slötittat på tv när vi ändå var lediga. Linda och Richard nötte "sanning eller konka" på msn ett tag med :P
Har slarvat en hel vecka med att hålla efter disken, så nu får jag stå mitt kast och nöta bort "mount everest". Har precis laggt allt i blöt så det ska gå lättare imorgon. Har sovmorgon så det passar lika bra att ta då.
Resterande del av veckan blir fullspäckad:

  • Torsdag: Diska och plocka på morgonen, jobba, lunch med Matilda, jobba mera, göra chokladbollar och gå på bio med Madde på kvällen
  • Fredag: Jobba, Idol och Taco-kväll med Linda och Linda
  • Lördag: Jobba, filmpremiär på "Day Of Fools" (som jag varit med i), fest på kvällen.
  • Söndag: Ledigt. Då ska allt annat hinnas med :S

Som sagt. Massor planerat. Ska hinna med att göra klart Mammas hemsida någongång nu när jag äntligen fått fart på stora datorn igen.
Sen är det dags att gå på vinterhjuls-jakt till puggen. Se om man hittar några billiga väldubbade hjul.

Inga kommentarer: