tisdag 7 oktober 2008

Let's Dance

I natt har jag sovit 5 timmar och klev upp kl 7! Förvånansvärt utvilad. Hade gott om tid att göra mig iordning och ta mig till jobbet. Men vad möter man när man kommer ut. En bil som är TOTALT nedfrusen! Bara att börja skrapa rutor.

Det känns nu att butiksflytten närmar sig. Det är en skräckblandad förtjusning jag känner för det. Dels är det nyfikenhet av att få lite förändring i livet och på jobbet. Dels är det tråkigt för Sandviken att förlora sin Teliabutik. Och mig såklart! Haha.
Men det visar sig hur det kommer att gå. Ska bli skönt att få bygga upp en butik från grunden i helt ny lokal och efter årsskiften får vi den senaste inredningen.

Efter jobbet kikade jag in hos Linda och Linda :D Dom såg lite utslagna ut :P Men det kanske var för att jag våldgästade dom ;)
Följde med Linda en bit när hon skulle gå hem, vilket var trevligt. Blir glad av att prata med dig gumman =) Vi har nu sagt att vi ska kolla upp danskurser och lära oss dansa :D Får se vad vi hittar och försöka planera in det :D Skulle vara kul att hitta på något nytt och dessutom måste jag börja röra på mitt sidfläsk nångång.

Nej nu ska jag laga mig något att äta och sen sätta fart med disken.

Inga kommentarer: