tisdag 31 mars 2009

Tisdag är början på veckan.

Ja då ska vi se vad vi har lyckats ådstakomma i helgen. Jag jobbade hela helgen. Släkte ner i lägenheten för att ha lite lugnt under Earth Hour i lördags och trodde att resten av Sandviken gjorde samma. Men inte då.
Söndagen efter jobbet var bara lugn med lite bad och mys.

Igår var jag till mina föräldrar och hälsade på för att hjälpa Far lite med ved och samtidigt kolla om min lilla gratisbil var något man kunde göra iordning för vägarna :P
Men när vi kollade närmare på den så visade det sig att kylaren var full med olja vilket inte kändes så förtroendeingivande :D

Imorgon ska jag göra mitt första (EVER) gympass. Får väl se hur det går. Jag har inte varit på ett gym på säkert 10 år och har noll koll på vilka muskelgrupper jag ska träna och hur man ska göra vid maskinerna ;)

Har precis installerat dom sista programmen på nya bärbara. Funderade lite på om det ställer till ordningen på hårddisken så jag fick för mig att göra en defrag för att rätta till eventuell o-ordning. Resultatet kan ses nedan.

Nu blir det bara att göra samma "defrag" i mitt eget liv ;)

Inga kommentarer: