lördag 21 mars 2009

Lördag, huvudvärk, nyvaken och less

Igår jobbade jag 9-20 och hade världens tråkigaste dag. Fick börja med att sätta mig och göra en massa utbildning och tester, sen göra i ordning för 2st stora reklamationer på en gång. Vilket tog tid. Efter det fick jag lite längre kunder som inte gav så mycket.
Sen var det rätt dött hela dagen i butiken.

Kommer hem och är duktigt schleten, ser en bil på parkeringen jag känner för att kolla upp. Kör en koll på nätet och beställer ytterligare info via fax, men inget händer. Ringer till min fax för att se så jag inte dragit ur den av misstag, men möts av rösten "Numret har ingen abonnent..." Vart är min hemtelefon?!
Det visar sig att för ca en månad sedan så beställde jag ett kombinationspaket och något hoppade snett vid övergången så telefonen hade trillat ur systemet. Men 10 min samtal kl 21:15 på en fredagkväll så löste det sig.
Så nu vet jag att jag inte ska köpa bilen pga skatteskuld på den ;)

Sen drar jag iväg till förfest hos Jonna. Får träffa Linns nya hund. Fugly hund indeed. Men KAN vara lite gullig ibland ;)
Satt och pratade lite med dom och åkte sedan hem när dom drog ut på krogen.
Tydligen så somnade jag tvärt med lampor, tv och kläder på :D

Nu har jag precis vaknat, kollat så det verkligen inte finns något intressant på tvn, införskaffat mig en smygande huvudvärk och hunger efter frukost.
Ska snart försöka göra någon nytta av något slag idag. Uppdaterar senare med resten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men kära nån vad du ser härjad ut, på nästa bild måste du le lite så du ser piggare ut. Kram