onsdag 11 mars 2009

Sista dagen på ledigheten...

Ja gårdagen var väl rätt ok. Stressade runt och städade en massa här hemma. Bara det mest synliga eftersom jag skulle få besök. Kunde verkligen inte låta det se ut hur som helst. Jobbigt om dom kommer hit med vita strumpor och går med svarta :$

Men som sagt. Min trea är för tillfället en tvåa med extra soprum just nu. Men det rummet används inte så det är det sista rummet jag kommer att ta.
Någon som är sugen på att hyra ett rum? =)

Idag börjar dagen med att jag inser att det är snöstorm ute. Kul för att det är en riktigt vinter som det inte varit på 10-12 år minst. Tråkigt för att man är van med att vintern inte brukar innehålla så mycket snö å kyla så man är inte är van. Men jag gillar det iaf.

Nästa önskan för denna vinter är att få med sig någon och åka pulka, alternativt skidor. Hade faktiskt velat prova på snowboard också, men då är det kudde på rumpan som gäller ;)

Nu är det dags att slappa vidare innan det ska tas tag i städning FAS 2 här hemma :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Bräda är nice:)

Svar: Okejokej får försöka variera mig då;P Tack:)

/E