torsdag 18 september 2008

Ny fräsch omstart

Ja då tar man och börjar skriva en blogg då. Det va ett himla tjat på att man skulle starta upp en sådan.
Att jag skriver "Ny fräsch omstart" innebär att sommaren med tillhörande semester inte har varit den allra bästa.
Men nu ska allt olyckligt läggas bakom och ta nya friska tag och blicka mot framtiden! En dag i taget!

Just nu har jag semester igen. Andra gången i år. Känns klart bättre denna gång, även om det bara är 2 veckor det handlar om.
Hitils har jag inte gjort så mycket på min semester än att slappat framför tvn, varit med jobbet på en middag med Samsung, lämnat in bilen på service och knäckt en kniv när jag gjorde mat?!


Det är väl något som inte riktigt tillhör vardagen :P

Nu håller jag på och plockar lite i lägenheten. Det ska diskas, tvättas, dammsugas och till slut möbleras om. När jag får tid, lust och ork. Men tanken är att det ska ske under denna semester ;)

1 kommentar:

FiaLisa76 sa...

Ville bara säga hej *vink-vink* och tala om att jag hittat hit... :)
Kram på dej / SysterYster