onsdag 24 september 2008

Farväl min älskade vän :'(


Mc Donalds har tagit livet av min älskade vän "Tasty". Dom tog bort den för att "det är ingen som köper den" :@ Och så har dom ersatt den med nån liten dock dyrare sabla New York burgare?! Så nu får man sluta käka på Donken till dom tar tillbaka Tasty burgaren.

Drömmer konstigt om nätterna gör man med. Vaknade med ett ryck 4-5 i morse av att jag trodde någon gick i lägenheten. Somnar om och drömmer att jag är mitt i ett Sci-Fi äventyr? Vaknar upp precis när ja drömmer att ja blir skjuten en timma senare. Somnar om och drömmer att ja blir sviken av en vän. Vaknar än en gång och är så säker på att det hände på riktigt att jag nästan tänkte ringa och skälla :D
Sen ville jag inte somna om nå mer :D

Nu är det sol på balkongen igen *skööönt* men jag måste handla först innan jag har någon frukost :S Ska masa mig upp och se om jag har te hemma åtminstone.

Lillördag idag. Ska försöka se efter om det är trubadur, karaoke eller nåt annat skoj som är ikväll. Annars blir det nog film, chips och cola i soffan ikväll.

Inga kommentarer: