söndag 14 december 2008

Tårta, julmust och Nintendo Wii

Ja idag har det varit en riktig slapparsöndag.
Av någon anledning så var jag vaken till 02:30 tiden imorse. Massa samtal om året som gått m.m. gjorde att man fastnade.

Sov till ca kl 10, funderade på om man skulle vara hurtig och kliva upp. Men det sket sig, somnade om och vaknade 11 istället. Jag har bokstavligen talat SLAPPAT hela dagen idag.

Var nyss på litet kalas hos Andreas som fyllde år igår. Käkade tårta, testkörde hans nya fotbollsspel och körde lite Super Mario på Wii.
På vägen hem möter jag en polisbil som gör en mer eller mindre misslyckad handbromsvändning bakom mig (ni måste koppla ur EPS:en innan ni sladdar gossar) och åker ikapp. Trodde jag skulle få böter för mitt halvljus, men dom åker vidare.

Nu halvsover jag framför tvn och funderar på om det ska bli en tidig kväll ikväll så man kanske kan vrida om sitt dygn lite.

Inga kommentarer: