måndag 10 november 2008

It's knögglig on the top.

Min engliska have never varit better!

Haha, jag har glömt att blogga! FYYY MIG!
Men här kommer en liten summering av helgen:

Lördagen blev lugn på dagen. Lite shopping i Valbo och tjaffs på Coop (det ska dom få äta upp med råge)
Sen hade jag tvätttid samtidigt som jag slogs med datorer och hemsidor. Efter det så blev det Lobby, skaka rumpa och ha allmänt trevligt :D
Igår drog jag och Madde till mina päron och hälsade på, vilket var väldigt uppskattat av alla parter tror jag.
Passade även på att hälsa på kusinen som pryder mjölkförpackningarna ibland ;)
Sen hem till Madde, vända på gångjärn, sen hem till mig och soffa+tv+mys

Idag är det måndag. Jag känner mig ovanligt glad för att vara en måndag. Ska väl se till att härskna till lite innan jag åker in till Valbo och grälar lite på Coop.

Inga kommentarer: