söndag 3 januari 2010

God fortsättning!

Ja då är det nytt år igen då. Fullt med löften om saker som skall göras och inte göras.
Jag känner att detta kommer att bli ett riktigt bra år.

Idag har jag vaknat otroligt utvilad och känner mig på hugget på det mesta. Men det brukar gå över som tur är ;)

Har satt ut min telefon på annons och hoppas att det är någon som nappar på den inom kort.
( http://www.blocket.se/gavleborg/Vit_HTC_Hero_Full_body_cover_25306978.htm?ca=5&w=1 )

Ska strax hoppa in i duschen och återigen behandla ansiktet med produkter från "Mary Kay" för att se om man kan få huden att se lite bättre ut.

Sedan blir det boka tvätttid och plocka lite saker runt om här. Börjar ge resultat nu. Ska bara se till att låna en släpkärra så jag får hem ett par efterlängtade bokhyllor.

Här kommer en outfitbild på hur juldagen såg ut.
Troligen den sämsta kameran i världshistorien. Tur att objektet som fotas är snyggt ;)

Inga kommentarer: