måndag 29 juni 2009

Sommar!

Nu har det blivit långt mellan gångerna man har bloggat och till och med fått lite klagomål på det ;)
Men jag kan väl uppdatera vad som hänt såhär långt.
Har jobbat på i vanlig takt på jobbet. Men det märks att folk börjar få semester och kommer in och handlar lite nu.
Njuter varje dag man får åka nercabbat ända till kl 22 på kvällen utan att det blir kallt.

Har hjälpt far 2 dagar med hö nu i helgen. Passade även på att kombinera det med lite solande. Ganska dålig idé eftersom det gjorde bara att överkroppen blev massa prickig från höet. Hoppas solbrännan fastnade iaf ;)

Vad händer framåt i tiden då? Nu skall jag återgå till jobbet en kort dag. Sen blir det städa, diska och tvätta bil. För på tisdag så är det dags att visa upp bilen i Storvik och träffa lite folk. Sen kommer underbaraste Kim på kvällen. Sen på Onsdag ska jag åka till Hofors och hjälpa bror att koppla in lite bredbandssaker.

Det är väl vad jag har i min planering såhär långt.

Inga kommentarer: