söndag 19 april 2009

Helgens slut.

Ja igår blev det lite besök här hemma så det blev inte så mycket städat :$ sen blev det en tur till Gävle för att äta på Max, se film/parlamentet och få umgås i lite trevligt sällskap.

Idag sov jag så länge jag kunde bara för att få sova ut lite. Sen åkte jag till mina päron för att installera om mors dator som har gått sämre och sämre med tiden. Jag är inte riktigt säker på hur hon gör med sin dator ;)
Slutade med att efter att jag hade sparat alla saker som hon ville ha kvar så visade det sig att hon hade städat bort skivorna som behövs för ominstallationen. Så det blev bara halva jobbet gjort idag.

Åkte sedan hem, hamnade framför datorn och nu har jag kastat in tvätten och ska strax ställa mig vid spisen och se om man kan trolla fram något ätbart där. Knappast troligt, men det visar sig.

Inga kommentarer: