måndag 2 februari 2009

Long time, no see.

Nu har det varit alldeles för länge sedan jag bloggade. Och jag skäms massor. Jag har säkert förlorat en massa trogna bloggläsare på det, men jag skriver ju dock inte för att samla läsare ;)

Det har inte hänt så mycket på sistone faktiskt, så ni har inte missat så mycket.
Jobbar på som vanligt. Börjar trivas med att jobba i Valbo. Fast det är lite tråkigt att det kan gå så långa stunder utan att det kommer in några kunder.
Men långa arbetsdagar ger flera lediga dagar istället, vilket är välkommet.

Min bil har fått fnatt. Den tror att det är mer än 45 grader plus ute. Vilket gör att hela klimatanläggningen spökar kraftigt.
Det är inget jag orkar ta tag i nu, utan det får bli till våren när snön börjar försvinna.
Har då även funderingar på att göra något åt bilen till det snyggare. Men vad vet jag inte än.

Längtar till roadtrippen nu. Har länge planerat att göra en roadtrip för att komma ifrån lite saker här. Få ny färsk luft under vingarna m.m. Har inte riktigt vetat vart jag ska.
Men nu verkar målet bli Karlstad ;) Hoppas på att det både kan bli roligt och givande.

Nu är det dags för en dubbel Treo och börja ta tag i städning här hemma. Är ju ledig idag så nu kan man ju passa på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Absolut:)