tisdag 10 november 2009

Schnörrrvel

Ja det finns både fördelar och nackdelar med att städa bakom tvn.

Fördelarna är att man kan samtidigt se till att få det dammat där och att man får ordning på alla kablar så dom inte ligger på golvet i en hög. Nu HÄNGER högen uppspikad på tvmöblerna istället. Och man slipper se alla hängande kablar igenom stereoracket (dolda).

Nackdelarna är att man får en mer eller mindre ofrivillig yogalektion då det inte är allt för mycket utrymme bakom datorn. Sen att det är så dammigt där bakom att man får en kronisk snuva är inte heller top notch.

Men nu är det gjort och beghöver inte ändras på ytterligare 4 år ;) Ja möjligen dammsugas ibland då.

Nu sitter jag nyduschad och väntar på att det ska bli tid för frukost. Då jag har väldigt hög förbränning av det jag stoppar i mig så måste jag vänta till så sent som möjligt för att ja inte ska bli hungrig så snabbt. Idag ska det jobbas till 20:00 och jag hoppas att min hosta och snuva bara är dammet så det inte är något annat onämnt som brukar följa hösten *morra*

Inga kommentarer: