torsdag 9 juli 2009

Fluff!

Inte för att jag hade någon bättre bloggtitel att sätta idag. Jag sitter just nu och äter min andra lunch på jobbet. Hoppas på att magen kommer att sköta sig lite bättre ikväll än igår kväll. Då magen fick för sig att inte behålla någon mat alls.

Hände en ganska rolig sak idag på första lunchen (det är då det händer :P) När jag stod i matkön (lät som något man gjorde i skolan) så var det ett par med barn framför mig. När dom fått sin mat så gick dom och satte sig och jag fick beställa. När jag hade beställt mitt, men inte fått maten ännu så blir jag helt plötsligt kramad och ett barn ropar "Pappa pappa pappa". Sen tittar barnet sakta upp och inser till sin TOTALA skräck och fasa att jag inte alls var pappa.
Skrik, gråt och skräck avlöser varandra tills föräldrarna kommer på att dom kanske ska ropa på sitt barn :P

2 kommentarer:

ericaperzzon sa...

Haha sötbarn!:P

Svar: ja jo, men det ingår i en BRA dator;P

/E

Kelly sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ! nu dog kells lite xD