torsdag 25 september 2008

Filmkväll!



Kvällen är räddad! Nu har man bunkrat upp ordentligt med chips, dipp och cola. Ska över till Linda och Linda och se film. Skönt att kunna göra så på en vardagskväll utan att vara orolig för att man ska vara trött på jobbet imorgon. (jag har fortfarande semester om det var någon som hade missat det)

Matlistan var näst intill komplett. Det var inte många saker jag behövde komplettera med (ännu). Blev inte så farligt heller, med tanke på att det va totaltomt hemma och jag även köpte lite snacks till kvällen. Nu har jag spenderat dagen med att dels letat på film till kvällen, men även flyttat möbler för att få det lite luftigare i sovrummet och för att påbörja min studio i gästrummet. Har precis kopplat in datorn och nästan alla tillbehör till den och påbörjat en installation jag kommer få göra klar imorgon. Nu är det dags att göra klart för filmkvällen!

Inga kommentarer: