lördag 20 september 2008

Påväg hem

Trodde jag skulle ha sådan tur att jag för en gångs skull skulle få slippa köra, så jag tog med mig dator, musik, lektyr och annat att spendera resan med, men när man kommer ner så sitter Mor på passagerarsidan och viftar med nycklarna: "- så kör du va?".... Suck :S

Men dagen i övrigt har varit bra. God mat, trevligt att få träffa stora delar av släkten och kul att få träffa och leka med mitt gudbarn Philip. Några av dom andra brorsbarnen klädde ut sig till en ?mask? och sprang runt :P



Nu sitter jag i bilen påväg hem från Stockholm. Hade lite flyt och fick åka med bror som ändå skulle åt samma håll. Men han åker mest fel och morrar ;)

Imorgon blir det stora års-inventeringen på jobbet. Vi ska räkna varenda vara vi har i hela butiken. *pust*

Inga kommentarer: