måndag 17 maj 2010

Äntligen ett nytt inlägg!

Ja det var ju mer eller mindre år och dagar sedan som det blev något skrivet i den här bloggen.
Men jag kan väl inte skylla på annat än ren bloggtorka.
Det har inte hänt speciellt mycket alls på sistone mer än att snön har försvunnit ute och att bilen har blivit skapligt påkostad i vår-servicar.

Just nu sitter jag och skriver detta på min nyinstallerade bärbara dator. Passar på att göra det medans min stora dator får sig en liten service den med. Hoppas på att den kommer att må lite bättre efter det.

Igår och idag så har det varit riktigt bra väder ute. Åkte nercabbat både igår och idag.
Imorgon (idag, beror på hur man ser på tiden) ska jag hälsa på mor och far i Barkhyttan och se hur deras nybygge går, samt hjälpa mor med lite dator.

Inga kommentarer: