måndag 1 februari 2010

1:a Februari

Nu är det 10 dagar kvar till jag blir lite närmare pension och närmare stämpeln "gubbe".
Det som hänt senaste tiden efter Karlstads är detta:
  • Jag har skaffat 2 nya gitarrer, en akustisk (nylonsträngad) och en el. (Hobbex, hint hint ;D )
  • Jag har fått ny TV på min tv-försäkring. (El-Giganten)
  • Jag har handlat sönder plånboken på rea-reor. (Dags att kasta lite gammalt) (Wear It och Cubus)
  • Jag har slagit personligt rekord i att tvätta många (7) maskiner tvätt på 4 timmar.
  • Upptäckt att jag har ca 15st skjortor. Dags att använda dom snart? ;)
Inte dom mest häpnadsväckande livserfarenheterna kanske.
Nu är det dags att göra sig klar för jobbet. Slutar 17:15 idag vilket känns bra. Samt är ledig imorgon. Och då bävar jag för det årliga tandläkarbesöket. *ryser* Ska även åka in till Gävle och ta sista Twinrix-sprutan. På dagen så ska jag även hälsa på mina föräldrar och hinna med ett par underhållande varv längs isbanan med isbilen. (tradition).

Inga kommentarer: