tisdag 5 maj 2009

Uppdatering på sin plats

Nu var det FÖR länge sedan jag uppdaterade här igen. Det verkar som att jag kommer in i perioder som jag inte har något att berätta :P

Men nu är det faktiskt så att jag har lite att berätta:
Jag har köpt ny bil!Detta är mitt nya skötebarn ;) Så nu har jag både ett projekt och hobby för sommaren. Samt att den går utmärkt att ha på vintern också.
Har nu suttit en kort vända med Photoshop och testat lite styling som kanske kan passa till den. Kommentarer välkomnas!Det som ska visas på bilden är nya fälgar, sänkning fram samt nya framlysen. Säg vad ni tycker?

Jag har även suttit och sorterat papper till nya bilen, samt letat på papper till gamla bilen som ska säljas. Så är det någon som är nyfiken på min gamla pugg så är det bara att säga till.Det är en Peugeot 406 V6 Sport -01
15.500 mil
Kamrem byttes runt 12.000 mil (kommer att kollas upp exakt miltal)
Bra vinterdäck medföljer.
30.000:- som den står nu snabb affär
eller
35.000:- efter besiktning och bromsbyte bak.

Kom och köp, kom och kööööp! ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Roligt med ny bil :)

Sv: Haha tackar!