tisdag 30 december 2008

Återhämtning pågår.

Nu har det varit flera dagar sedan jag bloggade sist. Men jag har faktiskt något att skylla på.
Jag har sedan julaftonskvällen legat i sängen med världens influensa. Hostat, schnörvlat, lederna sa upp sig, huvudvärk, svettas, frysa, yrsel och matlusten borta.
Nu TROR jag att det är på bättringsväg. Bara hostan som ska bort nu. Jag kan inte ens prata förrän det slår till och man ska hosta ut ena lungan.
Jag har missat så himla mycket bara för att man har varit sjuk är så less på det!

  • Jag missade juldagen då det fanns chans att träffa gamla klasskompisar och vänner som man inte sett på upp till 10 år.
  • Annandag jul. Missade utgång här i sandviken då man hade haft chans att träffa lite mera vänner.
  • Mellandagsrean. Men shit! Dressman hade SUPERpriser på sånt som jag har ont om. Men jag får minsann ligga i sängen och svettfryshosta och få reda på källorna att det blir mer och mer urplockat.
  • Sista dagen på jobbet: FAN! Sista officiella öppna dagen för butiken i Sandviken innan den slår igen. Känns mycket vemodigt att behöva missa det.
  • Nyår. Missar jag det är det ju skam!
Men vad gör man? Det finns inte så mycket att göra. Bara att hålla sig inomhus. Köra några misstänkta huskurer för halsen så den blir bra någongång.

Jag hoppas att 2009 kommer att bli en bra år, en nystart för mitt liv.

Gott nytt år!

Inga kommentarer: