lördag 16 maj 2009

Lördag

Ja nu har det varit ett tag sedan det blev uppdaterat igen. Verkar inte som jag får ro nog att sätta mig ner att skriva, eller så kanske jag inte har något att skriva om helt enkelt.
Men vad är det som har hänt på sistone då? Jo jag har jobbat på som vanligt, fick vara med om ett varslingsmeddelande, men det är lugnt för nu iaf.
Jag har tagit lite nya bilder på bilen som slängs in nedan, varit på cruising, varit på bio och träffat söt flicka.
Som sagt. Händer kanske lite ändå ;)
Vad är det som händer framöver då? Ska till Biltema imorgon och shoppa in lite delar till bilen. Jag känner att jag vill ha den i toppskick innan jag börjar på att styla och modifiera den.
Så det kanske blir tändstiftsbyte och stabilisatorstagsbyte på den imorgon om tid finnes.
Nu är det dags för jobbet igen.

Inga kommentarer: