torsdag 13 augusti 2009

Seeeeego!

Jag VET. Jag uppdaterar inte så ofta som jag borde. Men det är väl lite för att det ibland händer inte så mycket att skriva om, och ibland händer det så mycket så jag inte hinner med. Jag är nog i en bloggsvacka helt enkelt.

Men men. Det som hänt på sistone:
  • Sista bilträffen för sommaren har varit i Storvik. Trevligt, men resulterade i en repig framskärm. (Låt min bil vara!)
  • Kim och jag fick för oss att dra till Sthlm för ett besök på Grönan. Så vi drog en halvtimme senare och passade på att hälsa på Latte och Anna samtidigt
  • Svurit åt mitt förbannade kontokort som inte fungerade speciellt tillfredsställande i Sthlm.
  • Tvättat båda bilarna och insett att kalkvatten är pest och pina.
  • Börjat jobba igen efter semestern. Mycket trevligt att komma tillbaka till det organiserade kaoset bakom disken. Men det känns tryggt att ha ett jobb och känna att man faktiskt efter ca 5-6 år kan lite.
Nu har jag diskat, torkat köksbordet och FÖRSÖKT att få skarvsladdarna i köket att lyda mig, innan det är dags för att jobba idag igen. Ska svänga förbi Kommunen och plocka upp alla telefoner som dom har haft sönder så dom får skickas in för service.

Skriver när det finns något att skriva igen. Tjo!

Inga kommentarer: