måndag 8 juni 2009

Slappharpan och Sämsta maten från Monroes

Ja så låter det när vi har tråkigt på jobbet. Man drar upp ett parti Harpan utan krav på tidspress och det fick då namnet "Slappharpan".

BESVIKELSE!
Jag var till Monroe's och skulle äta en sedvanlig "Bettyboop"-burgare, men jag och Kim var påväg hem så det fick bli medtag på maten. Säger till kocken !!! 3 !!! gånger att jag inte vill ha någon lök på hamburgaren, han skriver upp det på en lapp, samt att jag även säger till det till kocken.
Notera nu att det är väldigt stressigt och mycket folk där. Säkert 6 personer från en möhippa och 3 till förutom oss.
Vi kommer hem, hungrig som ett djur och sätter i mig första tuggan och vad är det jag känner? LÖK!
Det var fullt med rödlök i hamburgaren. MORR. Vredesutbrott och en resa tillbaka till Monroe's Skäller ut dom att dom inte kan laga mat och han säger att det är väldigt stressigt. Undrar vad man får om det är mer än 9 personer i lokalen. Kaviar istället för ketchup?
Summa summarum, får ny burgare, kommer hem, äter ett par tuggor och nu är det en ny, totalt FEL smak i munnen. Inser att det är någon form av NÖT i hamburgaren? Sedan NÄR ska det vara nötter i hamburgaren?! Tappade matlusten totalt.

Äter INTE några fler gånger på Monroe's på stan förrän dom har lärt sig att laga mat och ha RÄTT ingredienser i rätt hamburgare.

Inga kommentarer: