onsdag 22 april 2009

Morgon och ledig

Idag måste jag ha varit helt galen. Kliver upp kl 6 trots att jag är ledig!
Men jag har ju mina anledningar.

Som jag skrev tidigare så skulle jag prova på att göra reklam för provabingo.se mot att få en åtråvärd "spotify-invite" i utbyte.
Dom lovade svar inom 24 timmar med en invite, men såklart så ser det ut som det är buffel och båg då dom inte svarat ännu. Ska stöta på dom än en gång innan jag ger min sista dom.

Nu ska jag ställa mig och diska, sen vika och hänga tvätt. Efter det ska jag ner på stan och handla och fixa lite. Sen hem igen och städa och dammsuga. Sen kommer besök på kvällen och då blir det tacos! YAY

Gjorde även en ny defrag på datorn idag. Jag tyckte det va dags även om datorn själv inte tyckte det. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: