måndag 20 april 2009

Lättpåverkad?

Även jag har nu trillat dit. Jag kommer härmed att slänga in en textrad som enligt beskrivning kommer att ge mig en ack så efterfrågad "spotify-invite" Återkommer i senare inlägg om det faktiskt funkar eller om det bara var buffel och båg.

Reklam:
Vill du spela gratis bingo eller ta del av de bästa bingobonusarna? Besök www.ProvaBingo.se där du även kan få veta hur man får gratis Spotify!"

Som sagt. Det visar sig om det fungerar.
Nu till gårdagen. Jag verkligen ÄLSKAR min tvättstuga. Speciellt när tvätten ligger i torktumlaren i 60 minuter på högsta värme och man kommer ner och inser att tvätten är varm, men fortfarande blöt! Baaahhh.
Så imorse blev det panik i att hitta jobbkläder. Blev skjorta idag. Det verkar uppskattas av kunder. Kanske ska prova på det flera gånger.

Inga kommentarer: