lördag 14 mars 2009

Bra fredag igår.

Ja då ska jag försöka summera gårdagen:

Börjar med att komma i god tid till parkeringen utanför jobbet. Sitter och lyssnar dom sista 5 minuterna på Vinn Adams PengarMix Megapol. Upptäcker samtidigt att min egen bil står parkerad bredvid mig?Känns som att man gick runt och letade 5 fel. Till och med vinterfälgarna var lika. Hitta och kommenter någon skillnad på bilarna ;)

Sen så kommer man in på jobbet och är överladdad. Nästan hoppar fram av rastlöshet. Vi hade en som skulle kolla hur vi skötte oss i "säljtrappan" och sen skulle chefen coacha och berätta hur vi skötte oss. Jag hade stor tur och fick 2 bra kunder och fick bara beröm sedan. (Självförtroende åkte upp ett par pinnhål).

Efter jobbet som var en ganska lugn arbetsdag så blev det en vända till Hofors och hälsa på Lotta och gänget som jag skulle hänga med till "Bakfickan" på Folkan och vara med på lite Afterwork och se på stå upp-komikern Martin Soneby. Vilket var väldigt roligt =)
Efter det så kommer man hem ca kl 23:45 och är lagom trött. Funderar på att dra ut och kolla om "Basic Element" fortfarande spelade på "Kharma" Vilken dom skulle göra igår. Men det slutade med att mitt underbara duntäcke såg så fruktansvärt inbjudande ut så jag hamnade under det istället.

....zzzzZZZZ

Inga kommentarer: