torsdag 2 oktober 2008

Schlafen

Nu är det dags att sova. Har precis bäddat ner mig och ligger med min mini mini bärbara på magen :P
Idag har det gått ganska bra på jobbet, förutom att jag försov mig imorse, kände mig kraftigt tankspridd och disorienterad, tappade nästan allt jag höll i, och det jag inte höll i välte jag omkull istället :D Det var väl inte riktigt så illa, men det kändes så :P Efter jobbet så drog jag och Rich till sommarstugan och stängde av vatten och kylskåp. Måste förbereda för vintern därute.
Nu är det viktigaste taget iaf.
Sen åkte vi till The Donk och flottade.

Har kollat på Idol igen. Måste säga att tjejerna utklassar dom flesta killarna iår. Jag tror att det är en tjej som vinner allt. Just nu efter dagens program så är Loulou en favorit.

Men nu är det dags att blunda lite så man orkar jobba imorrn.

Inga kommentarer: