måndag 27 oktober 2008

Nytorp igår.











Söndag:
Vaknade långt om länge igår runt halv 11 snåret. Eller om det va halv 10. Beroende på om man räknar Vintertid eller Sommartid. Kom på att jag ville göra en roadtrip och hälsa på Madde på jobbet i Nytorp. Så det va bara att ladda GPS:en å dra iväg det. Och fort gick det! Efter 1,5 timme så var jag där.
Madde visade mig runt lite överallt där på skolan. Rätt skoj att se lite nytt.
Runt 16-tiden kommer magen på att den är duktigt TOM så det bar iväg till närmaste Flotteria för en fläskig burgare :D *mums* Riktigt gott. Överväger att åka dit på lunchen nångång.
Vi såg lite tv och konstaterade att John Blund var tidigt ute runt 21:30 snåret. Sen fick man sätta sig i en iskall bil och huttra hem 05:55 på morgonen :P

Måndag:
Fy vilken dag! Jag har tametusan tappat ALLT jag har haft i händerna idag. Papper, gummisnoddar, min jobbmobil, gafflar (sorry), pennor.
Datorerna har krånglat, telefonerna har krånglat, mycket support och problem.
Bläää en riktig Gustaf-Måndag med andra ord.
Nu blir det att spisa på lite mat och antingen slöa ner mig vid tvn eller datorn, eller både och ;)

Inga kommentarer: