onsdag 8 oktober 2008

Generation Fett

Jag tänkte igår att jag ska gå och lägga mig i tid så jag vaknar i rimlig tid och är utvilad på morgonen. Det krossades när jag vaknade 04:30 och var pigg. Va tusan skulle jag vakna nu för?! Gick ett par varv runt i lägenheten, sen lade jag mig igen och somnade om. Och somnade DJUPT. Sov tydligen över klockan och vaknade 8. Ingen frukost, fort in i duschen och wosch till jobbet.

Idag har det varit lugnt på jobbet faktiskt kunde faktiskt på eftermiddagen fixa en liten överraskning till en god vän ;) Vilket jag tror blev bra?

Sen hem och gjorde våfflor! Hur länge sedan som helst! Men massa gott. Råkade äta upp morgondagens matlåda i all min hunger :D

Nu sitter jag och kollar på "Generation Fett" på 3an och funderar lite på hur folk tänker och vad folk tänder på? Gisses.

Nä nu är det snart dags att göra slut på den här dagen.

Inga kommentarer: